DB Connection Errors and Java Memory Maxed When Launched

This is happening on launch on a Windows XP Machine

Default Java Memory is at 64megs and it maxes out right away when launched. The console window starts to return the errors below:

No changes were made to the system and it seems to have just started suddenly. The system slowly grinds to a halt after launching and returns the error below or similar ones over and over again. Any ideas on why this would suddenly happen? I tried upgrading to version 3.5.2 as well and it made no difference.

Any help would be appreciated,

Thanks,

Vince

Admin console listening at:\par
http://cs-chat:9090\par
https://cs-chat:9091\par
EmbeddedConnectionProvider: Error while getting connection: \par
java.sql.SQLException: We are already in the process of making 11 connections and the number of simultaneous builds has been throttled to 10\par
\tab at org.logicalcobwebs.proxool.Prototyper.checkSimultaneousBuildThrottle(Prototyper .java:260)\par
\tab at org.logicalcobwebs.proxool.ConnectionPool.getConnection(ConnectionPool.java:164 )\par
\tab at org.logicalcobwebs.proxool.ProxoolDriver.connect(ProxoolDriver.java:89)\par
\tab at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)\par
\tab at java.sql.DriverManager.getConnection(Unknown Source)\par
\tab at org.jivesoftware.database.EmbeddedConnectionProvider.getConnection(EmbeddedConn ectionProvider.java:54)\par
\tab at org.jivesoftware.database.DbConnectionManager.getConnection(DbConnectionManager .java:101)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.lockout.DefaultLockOutProvider.getDisabledStatus(Defa ultLockOutProvider.java:52)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.lockout.LockOutManager.getDisabledStatus(LockOutManag er.java:134)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.lockout.LockOutManager.isAccountDisabled(LockOutManag er.java:159)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.auth.AuthFactory.authenticate(AuthFactory.java:152)\p ar
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.XMPPCallbackHandler.handle(XMPPCallbackHandler.ja va:87)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.sasl.SaslServerPlainImpl.evaluateResponse(SaslServerP lainImpl.java:113)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.SASLAuthentication.handle(SASLAuthentication.java :231)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:160)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80) \par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)\par
\tab at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)\par
\tab at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)\par
\tab at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)\par
\tab at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)\par
\tab at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) \par
\tab at java.lang.Thread.run(Unknown Source)\par
\par
java.lang.AbstractMethodError: org.jivesoftware.openfire.plugin.MotDPlugin$MotDSessionEventListener.resourceBo und(Lorg/jivesoftware/openfire/session/Session;)V\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher.dispatchEvent(SessionEve ntDispatcher.java:79)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.handler.IQBindHandler.handleIQ(IQBindHandler.java:148 )\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:49)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:349)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68)\ par
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:311)\p ar
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:276)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:175)\par
\tab at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80) \par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)\par
\tab at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)\par
\tab at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)\par
\tab at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)\par
\tab at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)\par
\tab at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)\par
\tab at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)\par
\tab at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) \par
\tab at java.lang.Thread.run(Unknown Source)\par
\par

Sorry to bump this again but does anyone have any suggestions on what to do?