Domain cannot be null in openfire 3.8.2 any ideas?

org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler - Internal server error. Triggered by packet:

java.lang.NullPointerException: Domain cannot be null

at org.xmpp.packet.JID.(JID.java:512)

at org.jivesoftware.openfire.SessionManager.getActiveSessionCount(SessionManager.j ava:936)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PresenceManagerImpl.userUnavailable(PresenceManag erImpl.java:251)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:168)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:135)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:199)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:148)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:84)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:84)

at org.jivesoftware.openfire.SessionManager$ClientSessionListener.onConnectionClos e(SessionManager.java:1164)

at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.notifyCloseListeners(NIOConnection. java:223)

at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:206)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.sessionClosed(ConnectionHandler .java:104)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.sessionClosed(A bstractIoFilterChain.java:550)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextSessionClosed(Abst ractIoFilterChain.java:269)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$800(AbstractIoFilte rChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.sessionClosed( AbstractIoFilterChain.java:633)

at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.sessionClosed(IoFilterAdapter.java:65)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextSessionClosed(Abst ractIoFilterChain.java:269)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$800(AbstractIoFilte rChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.sessionClosed( AbstractIoFilterChain.java:633)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.sessionClosed(ProtocolCodecFil ter.java:259)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextSessionClosed(Abst ractIoFilterChain.java:269)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$800(AbstractIoFilte rChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.sessionClosed( AbstractIoFilterChain.java:633)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :249)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)