Errors in log file for serveralert

I’m seeing the following entries in the OpenFire 3.5.1 error.log file. Do they look familiar to anyone? Any idea what is causing them?

2008.09.05 15:04:48 [org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.getLdapAttributes(LdapVCardPr ovider.java:188)
]
org.jivesoftware.openfire.user.UserNotFoundException: Username serveralert not found
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapManager.findUserDN(LdapManager.java:636)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapManager.findUserDN(LdapManager.java:562)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.getLdapAttributes(LdapVCardPro vider.java:161)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.loadVCard(LdapVCardProvider.ja va:214)
at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getOrLoadVCard(VCardManager.java:2 05)
at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getVCard(VCardManager.java:198)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler.handleIQ(IQvCardHandler.java:1 08)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:49)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:349)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:299)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:264)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:163)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:180)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
2008.09.05 15:04:48 [org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:69)
] Internal server error
java.lang.NullPointerException: replacement
at java.util.regex.Matcher.replaceFirst(Unknown Source)
at java.lang.String.replaceFirst(Unknown Source)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:521)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:525)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.getVCard(LdapVCardProvid er.java:502)
at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.loadVCard(LdapVCardProvider.ja va:216)
at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getOrLoadVCard(VCardManager.java:2 05)
at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getVCard(VCardManager.java:198)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler.handleIQ(IQvCardHandler.java:1 08)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:49)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:349)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:299)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:264)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:163)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:180)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)