Exception Caught In ConnectionHandler.java

Hello all.

Yesterday my Wildfire server started acting strange. Every few minutes Spark would disconnect and reconnect from the server.

The server is Wildfire 3.2.2 and clients are all Spark 2.0.8.

Here is what was in the error.log:

2007.04.16 15:44:17 org.jivesoftware.wildfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHandl er.java:109)

java.lang.IllegalStateException

at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.decrypt(SSLHandler.java:425)

at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.messageReceived(SSLHandler.java:297)

at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived(SSLFilter.java:393)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$HeadFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:617)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireMessageReceived(Abstra ctIoFilterChain.java:353)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:246)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:206)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$500(SocketIoProce ssor.java:44)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:502)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:43)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

2007.04.16 15:44:18 org.jivesoftware.wildfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHandl er.java:109)

java.lang.IllegalArgumentException

at java.nio.Buffer.position(Unknown Source)

at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.messageReceived(SSLHandler.java:303)

at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived(SSLFilter.java:393)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$HeadFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:617)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireMessageReceived(Abstra ctIoFilterChain.java:353)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:246)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:206)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$500(SocketIoProce ssor.java:44)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:502)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:43)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

This second message was repeated every 30 seconds or so until I restarted the server. So far, I haven’'t encountered any problems since the restart.

Let me know if you need any aditional information from me.