Exception: VCard provider is read-only

Is there anything I can do to stop this from filling up the logs?

It seems like the system knows that it cannot write to the the provider, so that really does not qualify this as an exception.

2013.04.22 08:43:46 org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler - VCard provider is read-only.

java.lang.UnsupportedOperationException: VCard provider is read-only.

    at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.setVCard(VCardManager.java:158)

    at org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler.handleIQ(IQvCardHandler.java:9 5)

    at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:65)

    at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:372)

    at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:121)

    at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)

    at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:337)

    at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:93)

    at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:302)

    at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:194)

    at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:181)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

    at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

    at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

    at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

    at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

    at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

    at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

    at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)

    at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

    at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)