Fastpath Webchat

When I am trying to get to the Fastpath Webchat, I am getting the following error in my logs and as a result, when the Fastpath web chat screen comes up, it has a broken image icon next to the workgroup. When I click on it, I get a additional window, but with nothing in it. Does anyone have any suggestions?

2008.09.18 10:10:35 [org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:194)
] Could not route packet
java.lang.UnsupportedOperationException: User not found
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceGroupProvider.getGroupNames(Clea rspaceGroupProvider.java:179)
at org.jivesoftware.openfire.group.GroupManager.getGroups(GroupManager.java:364)
at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.(Roster.java:106)
at org.jivesoftware.openfire.roster.RosterManager.getRoster(RosterManager.java:86)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.directedPresenceSent(Pr esenceUpdateHandler.java:326)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:162)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:70)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 329)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:253)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:175)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: org.jivesoftware.openfire.user.UserNotFoundException: Unexpected error
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceManager.getUserID(ClearspaceMana ger.java:776)
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceManager.getUserID(ClearspaceMana ger.java:795)
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceGroupProvider.getGroupNames(Clea rspaceGroupProvider.java:173)
… 31 more
2008.09.18 10:10:35 [org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdate Handler.java:164)
] Internal server error. Triggered by packet:

java.lang.UnsupportedOperationException: User not found
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceGroupProvider.getGroupNames(Clea rspaceGroupProvider.java:179)
at org.jivesoftware.openfire.group.GroupManager.getGroups(GroupManager.java:364)
at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.(Roster.java:106)
at org.jivesoftware.openfire.roster.RosterManager.getRoster(RosterManager.java:86)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:282)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:137)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:112)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:176)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:134)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:70)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)
at org.jivesoftware.openfire.SessionManager$ClientSessionListener.onConnectionClos e(SessionManager.java:1133)
at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.notifyCloseListeners(NIOConnection. java:183)
at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.close(NIOConnection.java:166)
at org.jivesoftware.openfire.session.LocalSession.close(LocalSession.java:303)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:197)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:70)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 329)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:253)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:175)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: org.jivesoftware.openfire.user.UserNotFoundException: Unexpected error
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceManager.getUserID(ClearspaceMana ger.java:776)
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceManager.getUserID(ClearspaceMana ger.java:795)
at org.jivesoftware.openfire.clearspace.ClearspaceGroupProvider.getGroupNames(Clea rspaceGroupProvider.java:173)
… 41 more

sounds like a configuration issue. fastpath requires that the openfire server name matches the openfire certificates which matches the xmpp domain which matches the fastpath server name. These should all be a valid fully qualified domain name such as chatserver.domain.com.