Frequent reconnects to OF from Pidgin

The below snippet from /opt/openfire/log/error.log on our internal jabber server. We have a user running Pidgin on Windows Vista who gets disconnected & reconnected roughly about every 2 minutes. I can not tell from what it is coming from. I wonder if any one else is having this happen This isnt the firewall, is it?, slamming sessions shut or something odd like that. Or the jabber server? Or the jabber client? Any & all advice is most appreciated.

2009.02.10 12:06:37 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]

java.lang.AbstractMethodError: org.jivesoftware.phone.xmpp.PresenceLayerer.resourceBound(Lorg/jivesoftware/ope nfire/session/Session;)V

at org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher.dispatchEvent(SessionEve ntDispatcher.java:79)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQBindHandler.handleIQ(IQBindHandler.java:148 )

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:49)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:351)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:319)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:284)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:176)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)