Getting an error on com.sun.security.sasl.util.PolicyUtils

Hi,

Any body getting an error from the error.log showing:

2008.11.28 18:54:28 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.NoClassDefFoundError: com.sun.security.sasl.util.PolicyUtils
at org.jivesoftware.openfire.sasl.SaslServerFactoryImpl.createSaslServer(SaslServe rFactoryImpl.java:52)
at javax.security.sasl.Sasl.createSaslServer(Sasl.java:486)
at org.jivesoftware.openfire.net.SASLAuthentication.handle(SASLAuthentication.java :227)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:161)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java: 665)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:690)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:810)
Caused by: java.lang.ClassNotFoundException: com.sun.security.sasl.util.PolicyUtils
at java.net.URLClassLoader.findClass(URLClassLoader.java:496)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:631)
at sun.misc.Launcher$AppClassLoader.loadClass(Launcher.java:349)
at java.lang.ClassLoader.loadClass(ClassLoader.java:597)

any idea what could have cause it.

I am running Openfire 3.6.2 on a AIX 5.3 L8, using Spark 2.5.8