I can not close a session on openfire console

Hello,

openfire service always out of memory after 12 hours, now i find always that have an closed session on openfire console,but when i click the close button, I can not close the session,who can help me? thanks!

which version of Openfire? Which version of Java? Which OS? Are there openfire logs when you attempt to close the session?

my OS is windows server 2008,openfire is setup by openfire_4_0_3.exe, the jvm version is 1.8.0, when the special session view on openfire console,i click the close button,the log as below:

2016.10.08 20:53:30 WARN [socket_c2s-thread-4]: org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - Closing connection due to exception in session: (0x00000014: nio socket, server, /218.75.73.146:34513 => 0.0.0.0/0.0.0.0:7018)

java.io.IOException:

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read0(Native Method)

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.readIntoNativeBuffer(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.SocketChannelImpl.read(Unknown Source)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioProcessor.read(NioProcessor.java:273)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.NioProcessor.read(NioProcessor.java:44)

at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.read(AbstractPollingIoP rocessor.java:690)

at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.process(AbstractPolling IoProcessor.java:664)

at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.process(AbstractPolling IoProcessor.java:653)

at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor.access$600(AbstractPoll ingIoProcessor.java:67)

at org.apache.mina.core.polling.AbstractPollingIoProcessor$Processor.run(AbstractP ollingIoProcessor.java:1124)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:64)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)