Log error

I all,

I have strange error in my error log :

at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.filterWrite(CompressionFilter.java:198 )

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.filterWrite(ExecutorFilter.java: 275)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.filterWrite(ProtocolCodecFilte r.java:219)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.filterWrite(Abs tractIoFilterChain.java:727)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireFilterWrite(AbstractIo FilterChain.java:436)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketSessionImpl.write0(SocketSessionImpl .java:196)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:149)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:135)

at org.jivesoftware.wildfire.nio.NIOConnection.deliver(NIOConnection.java:201)

at org.jivesoftware.wildfire.session.ClientSession.deliver(ClientSession.java:728)

at org.jivesoftware.wildfire.session.Session.process(Session.java:281)

at org.jivesoftware.wildfire.roster.Roster.broadcastPresence(Roster.java:590)

at org.jivesoftware.wildfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:256)

at org.jivesoftware.wildfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:100)

at org.jivesoftware.wildfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:88)

at org.jivesoftware.wildfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:151)

at org.jivesoftware.wildfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:123)

at org.jivesoftware.wildfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:69)

at org.jivesoftware.wildfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:75)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 306)

at org.jivesoftware.wildfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:231)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153)

at org.jivesoftware.wildfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:131)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:703)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:62)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:192)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :250)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:305)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

2007.03.23 16:29:53 [org.jivesoftware.util.log.util.CommonsLogFactory$1.error(CommonsLogFactory.jav a:87)

] Line=19 The content of element type “dwr” must match “(init?,allow?,signatures?)”.

Any idea about the problem?

PS : No plugins used

Message was edited by: DeraZ