We have a server crash when sending some messages between clients.
The crash seems occurs in Mina and then clients cannot communicate.
Does an upgrade to Mina 2.0 will help ?
Here is the bugtrace :
2011.07.08 15:36:16
java.lang.IllegalArgumentException
at java.nio.Buffer.position(Buffer.java:218)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.messageReceived(SSLHandler.java:313)
at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived(SSLFilter.java:392)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$HeadFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:499)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireMessageReceived(Abstra ctIoFilterChain.java:293)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:228)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:198)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$400(SocketIoProce ssor.java:45)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:485)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java: 886)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:662)