Please reduce exceptions in logs

So many things seem to cause full traceback in the info logs. For example, I’ve disabled old SSL security, and now there are full tracebacks in the logs:

2015.05.18 10:10:04 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - ConnectionHandler reports IOException for session: (0x00000035: nio socket, server, /172.16.0.204:65011 => /172.16.10.115:5222)

javax.net.ssl.SSLHandshakeException: SSL handshake failed.

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslFilter.messageReceived(SslFilter.java:507)

    at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:542)

    at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$6(DefaultIoFilterC hain.java:538)

    at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:943)

    at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterEvent.fire(IoFilterEvent.java:74)

    at org.apache.mina.core.session.IoEvent.run(IoEvent.java:63)

    at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Ordere dThreadPoolExecutor.java:769)

    at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTasks(Order edThreadPoolExecutor.java:761)

    at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.run(OrderedThr eadPoolExecutor.java:703)

    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Caused by: javax.net.ssl.SSLHandshakeException: SSLv2Hello is disabled

    at sun.security.ssl.InputRecord.handleUnknownRecord(Unknown Source)

    at sun.security.ssl.InputRecord.read(Unknown Source)

    at sun.security.ssl.EngineInputRecord.read(Unknown Source)

    at sun.security.ssl.SSLEngineImpl.readRecord(Unknown Source)

    at sun.security.ssl.SSLEngineImpl.readNetRecord(Unknown Source)

    at sun.security.ssl.SSLEngineImpl.unwrap(Unknown Source)

    at javax.net.ssl.SSLEngine.unwrap(Unknown Source)

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslHandler.unwrap(SslHandler.java:746)

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslHandler.unwrapHandshake(SslHandler.java:681)

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslHandler.handshake(SslHandler.java:567)

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslHandler.messageReceived(SslHandler.java:353)

    at org.apache.mina.filter.ssl.SslFilter.messageReceived(SslFilter.java:488)

    ... 9 more

It makes troubleshooting troublesome, at best.