Restriction of quantity of groups

If restriction on quantities share groups, at me has come for 28 and openfire the beginnings сбоить and to pour out heaps of errors.
In total nearby 130 users?

java.lang.IllegalArgumentException
at java.nio.Buffer.position(Unknown Source)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.messageReceived(SSLHandler.java:313)
at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived(SSLFilter.java:392)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$HeadFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:499)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireMessageReceived(Abstra ctIoFilterChain.java:293)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:228)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:198)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$400(SocketIoProce ssor.java:45)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:485)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Error storing offline presence of user: v.malceva
com.mysql.jdbc.exceptions.MySQLIntegrityConstraintViolationException: Duplicate entry ‘v.malceva’ for key 1
at com.mysql.jdbc.SQLError.createSQLException(SQLError.java:931)
at com.mysql.jdbc.MysqlIO.checkErrorPacket(MysqlIO.java:2985)
at com.mysql.jdbc.MysqlIO.sendCommand(MysqlIO.java:1631)
at com.mysql.jdbc.MysqlIO.sqlQueryDirect(MysqlIO.java:1723)
at com.mysql.jdbc.Connection.execSQL(Connection.java:3283)
at com.mysql.jdbc.PreparedStatement.executeInternal(PreparedStatement.java:1332)
at com.mysql.jdbc.PreparedStatement.execute(PreparedStatement.java:882)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke0(Native Method)
at sun.reflect.NativeMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(Unknown Source)
at java.lang.reflect.Method.invoke(Unknown Source)
at org.logicalcobwebs.proxool.ProxyStatement.invoke(ProxyStatement.java:100)
at org.logicalcobwebs.proxool.ProxyStatement.intercept(ProxyStatement.java:57)
at $java.sql.Statement$$EnhancerByProxool$$238477ea.execute()

Or in обще simply it is not connected, at what in broad gulls anything is not present