Server offen thow exception:java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException

Hi , can anyone tell me what’s wrong with the server ? thanks

server env:

OS:centos 5.2 x86_64

MEM:4G

OpenFire:3.6.1

JVM:-Xmx2560M

the exceptions like this below:

2009.03.10 17:42:19 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException
2009.03.10 17:42:20 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException
2009.03.10 17:42:21 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException
2009.03.10 17:42:21 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException
2009.03.10 17:42:21 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException
at java.lang.System.arraycopy(Native Method)
at com.jcraft.jzlib.ZStream.read_buf(ZStream.java:199)
at com.jcraft.jzlib.Deflate.fill_window(Deflate.java:983)
at com.jcraft.jzlib.Deflate.deflate_slow(Deflate.java:1120)
at com.jcraft.jzlib.Deflate.deflate(Deflate.java:1567)
at com.jcraft.jzlib.ZStream.deflate(ZStream.java:133)
at org.apache.mina.filter.support.Zlib.deflate(Zlib.java:176)
at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.filterWrite(CompressionFilter.java:191 )
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:361)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1300(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:659)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.filterWrite(ExecutorFilter.java: 255)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:361)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1300(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:659)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.filterWrite(ProtocolCodecFilte r.java:210)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:361)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1300(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:659)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.filterWrite(IoFilterAdapter.java:90)
at org.jivesoftware.openfire.net.StalledSessionsFilter.filterWrite(StalledSessions Filter.java:49)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:361)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1300(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:659)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.filterWrite(Abs tractIoFilterChain.java:587)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:361)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireFilterWrite(AbstractIo FilterChain.java:355)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketSessionImpl.write0(SocketSessionImpl .java:166)
at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:177)
at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:168)
at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliver(NIOConnection.java:242)
at org.jivesoftware.openfire.session.LocalClientSession.deliver(LocalClientSession .java:829)
at org.jivesoftware.openfire.session.LocalSession.process(LocalSession.java:262)
at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routePacket(RoutingTableImpl.jav a:236)
at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.broadcastPresence(Roster.java:590)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:283)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:124)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:112)
at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:176)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:134)
at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:70)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:76)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 329)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:253)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:175)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
2009.03.10 17:42:22 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]

can anyone help me?

thanks.