Spark freezes when opening a chat

Buenos Días.

Quisiera saber si a alguien le ha pasado que a un Usuario del SPARK se le bloquee la aplicación cuando una persona específica le escribe o trate de abrir la ventana para iniciar una conversación con ese usuario.

Ya en mi trabajo me ha pasado con usuarios diferentes que les ha bloqueado con un usuario de su lista de contacto.

Probé en el mismo PC pero con otro Usuario de Windows y ya ahí si me deja trabajar normal.

¿Qué archivo me tocaría borrar del Usuario de Windows para poder solucionar el Problema?

First of all, don’t name your question just “Spark”. This is not helpful. I have renamed and moved your question to the appropriate place.

The problem your users are facing is the old bug with the history files. You can go to C:\Users\username\AppData\Roaming\Spark\user\username@servername\transcripts\ and delete\rename the history files of the contacts that are freezing when you try to chat with them.

If this screenshot is yours, then you are using very old Spark version. If you do not update to 2.7.x version this problem will happen often.

1 Like

muchas gracias… puede solucionar