Ssl login

I connect to the openfire server over ssl properly.
Others do not.
Client - miranda
errors in the log

2010.10.08 11:09:29 ConnectionHandler:
javax.net.ssl.SSLHandshakeException: SSL handshake failed.
at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived (SSLFilter.java: 416)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived (AbstractIoFilterChain.java: 299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access $ 1,100 (AbstractIoFilterChain.java: 53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain $ EntryImpl $ 1.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java: 648)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain $ HeadFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java: 499)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived (AbstractIoFilterChain.java: 299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireMessageReceived (AbstractIoFilterChain.java: 293)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read (SocketIoProcessor.java: 228)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process (SocketIoProcessor.java: 198)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access $ 400 (SocketIoProcessor.java: 45)
at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor $ Worker.run (SocketIoProcessor.java: 485)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run (NamePreservingRunnable.java: 51)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor $ Worker.runTask (Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor $ Worker.run (Unknown Source)
at java.lang.Thread.run (Unknown Source)
Caused by: javax.net.ssl.SSLException: Unsupported record version Unknown-47.115
at com.sun.net.ssl.internal.ssl.EngineInputRecord.bytesInCompletePacket (Unknown Source)
at com.sun.net.ssl.internal.ssl.SSLEngineImpl.readNetRecord (Unknown Source)
at com.sun.net.ssl.internal.ssl.SSLEngineImpl.unwrap (Unknown Source)
at javax.net.ssl.SSLEngine.unwrap (Unknown Source)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.unwrap0 (SSLHandler.java: 658)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.unwrapHandshake (SSLHandler.java: 614)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.handshake (SSLHandler.java: 493)
at org.apache.mina.filter.support.SSLHandler.messageReceived (SSLHandler.java: 306)
at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived (SSLFilter.java: 392)

Hi,

which Openfire version do you use?

Do you have valid SSL certificate which is accepted by the other clients?

LG

3.64

Yes. the same distribution works fine for many people. Simply, there are exceptions