Strange error messages

My Openfire server run smoothly, however, I found that error log always contain the below message. Can anybody tell me how to eliminate it? For your information, my server running for 2 years, starting from Jive messanger up to Openfire, will it because of my upgrade problem? Pls advise.

at com.jcraft.jzlib.ZStream.deflate(ZStream.java:133)

at org.apache.mina.filter.support.Zlib.deflate(Zlib.java:176)

at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.filterWrite(CompressionFilter.java:198 )

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.filterWrite(ExecutorFilter.java: 292)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.filterWrite(ProtocolCodecFilte r.java:227)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.filterWrite(Abs tractIoFilterChain.java:727)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireFilterWrite(AbstractIo FilterChain.java:436)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketSessionImpl.write0(SocketSessionImpl .java:196)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:149)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:135)

at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliver(NIOConnection.java:209)

at org.jivesoftware.openfire.session.ClientSession.deliver(ClientSession.java:728)

at org.jivesoftware.openfire.session.Session.process(Session.java:281)

at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.broadcastPresence(Roster.java:590)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:258)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:100)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:88)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:151)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:123)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:69)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:75)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 306)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:231)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:703)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:62)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:200)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :266)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:326)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

It would help if you posted the first few lines of the exception too…

Thank you very much. Below is the first 20 lines of error messages.

2007.09.05 18:01:11 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHandle r.java:109)

java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException

at java.lang.System.arraycopy(Native Method)

at com.jcraft.jzlib.ZStream.read_buf(ZStream.java:199)

at com.jcraft.jzlib.Deflate.fill_window(Deflate.java:983)

at com.jcraft.jzlib.Deflate.deflate_slow(Deflate.java:1120)

at com.jcraft.jzlib.Deflate.deflate(Deflate.java:1567)

at com.jcraft.jzlib.ZStream.deflate(ZStream.java:133)

at org.apache.mina.filter.support.Zlib.deflate(Zlib.java:176)

at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.filterWrite(CompressionFilter.java:198 )

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.filterWrite(ExecutorFilter.java: 292)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1400(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.filterWrite(Ab stractIoFilterChain.java:824)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.filterWrite(ProtocolCodecFilte r.java:227)