Undiscernable error in openfire log

I just built a brand new openfire server (3.4.4) on FreeBSD (virtual machine). Everything was running pretty smoothly, installed fine, installed plugins. But now I’m getting this error in the logs when I log in or out with my spark client (I tried it from two different machines). Unfortunetly, I don’t understand what’s it’s saying. Can someone give me a clue as to what’s going on? The server is authenticating against Active Directory and I’ve setup SSO.

2008.02.05 12:58:27 org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:68) Internal server error

java.lang.NullPointerException: replacement

at java.util.regex.Matcher.replaceFirst(Matcher.java:857)

at java.lang.String.replaceFirst(String.java:2147)

at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:520)

at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:524)

at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.getVCard(LdapVCardProvid er.java:501)

at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.loadVCard(LdapVCardProvider.ja va:215)

at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getOrLoadVCard(VCardManager.java:2 04)

at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getVCard(VCardManager.java:197)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler.handleIQ(IQvCardHandler.java:1 07)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:48)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:348)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:100)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:67)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:303)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:78)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:268)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:167)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:173)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java: 885)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:907)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Thread.java:619)