Upgrade 3.5.2 to 3.6.0a - Client connect and disconnect

Hello All I have upgraded my openfire from 3.5.2 to 3.6.0a. The upgrade was sucessfull made, but now I have problem with client connection and disconnections… I’ll post my logs above: at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648) at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58) at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) 2008.09.01 13:25:52 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHand ler.java:135)] Closing connection due to error while processing message: Psi 0.9.3 Windows XP java.lang.NullPointerException at java.util.concurrent.ConcurrentHashMap.remove(Unknown Source) at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:284) at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101) at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:311) at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:276) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:175) at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648) at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648) at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58) at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) any help is appreciated

same problem here

Server version: 5.0.60 Gentoo Linux mysql-5.0.60-r1

Portage 2.1.4.4 (default/linux/amd64/2008.0, gcc-4.2.4, glibc-2.7-r2, 2.6.24-gentoo-r8 x86_64)

System uname: 2.6.24-gentoo-r8 x86_64 Intel® Core™2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz
app-shells/bash: 3.2_p33
dev-java/java-config: 1.3.7, 2.1.6
dev-lang/python: 2.4.4-r13, 2.5.2-r6
dev-python/pycrypto: 2.0.1-r6
sys-apps/baselayout: 1.12.11.1
sys-apps/sandbox: 1.2.18.1-r2
sys-devel/autoconf: 2.61-r2
sys-devel/automake: 1.9.6-r2, 1.10.1
sys-devel/binutils: 2.18-r3
sys-devel/gcc-config: 1.4.0-r4
sys-devel/libtool: 1.5.26
virtual/os-headers: 2.6.23-r3