Wildfire 3.2.0 Malfunction on clients login

On clients login:

2007.02.08 00:20:46 [org.jivesoftware.wildfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler

.java:104)?]

java.lang.AbstractMethodError

at org.jivesoftware.wildfire.interceptor.InterceptorManager.invokeInterceptors(Int erceptorMana

ger.java:227)

at org.jivesoftware.wildfire.IQRouter.route(IQRouter.java:84)

at org.jivesoftware.wildfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:67)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:283)

at org.jivesoftware.wildfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:248)

at org.jivesoftware.wildfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:147)

at org.jivesoftware.wildfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:126)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoF

ilterChain.java:703)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilt

erChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java

:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIo

FilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecode

rOutput.java:62)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:1

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilt

erChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java

:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIo

FilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.SSLFilter.handleAppDataRead(SSLFilter.java:626)

at org.apache.mina.filter.SSLFilter.handleSSLData(SSLFilter.java:604)

at org.apache.mina.filter.SSLFilter.messageReceived(SSLFilter.java:395)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilt

erChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java

:54)

on clent side we can see it holds after sending username:

Hi,

We ran into this issue earlier today. Did you upgrade from 3.1.1? If so, please remove the subscription plugin from the server. This should fix your issue.

Cheers,

Derek

yes I upgrade from 3.1.1. But i haven’'t subscription plugin.

I have theese plugins:

Broadcast

Content Filter

Presence Service

Search

I’'ll try to remove them.