YAHOO: java.lang.IllegalStateException: Session currently active

after enabling yahoo to public, i get really often this exception:

2007.09.11 04:47:40 org.jivesoftware.openfire.gateway.util.Log4JToOpenfireAppender.append(Log4JToOpe nfireAppender.java:49) Exception while processing packet:

java.lang.IllegalStateException: Session currently active

at org.openymsg.network.Session.reset(Unknown Source)

at org.jivesoftware.openfire.gateway.protocols.yahoo.YahooSession.cleanUp(YahooSes sion.java:177)

at org.jivesoftware.openfire.gateway.protocols.yahoo.YahooSession.logOut(YahooSess ion.java:155)

at org.jivesoftware.openfire.gateway.protocols.yahoo.YahooTransport.registrationLo ggedOut(YahooTransport.java:99)

at org.jivesoftware.openfire.gateway.BaseTransport.processPacket(BaseTransport.jav a:386)

at org.jivesoftware.openfire.gateway.BaseTransport.processPacket(BaseTransport.jav a:166)

at org.jivesoftware.openfire.component.InternalComponentManager$RoutableComponent. process(InternalComponentManager.java:490)

at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.broadcastPresence(Roster.java:590)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.broadcastUpdate(Presenc eUpdateHandler.java:258)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:113)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:88)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:151)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:123)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:69)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:75)

at org.jivesoftware.openfire.SessionPacketRouter.route(SessionPacketRouter.java:13 4)

at org.jivesoftware.openfire.SessionPacketRouter.route(SessionPacketRouter.java:73 )

at org.jivesoftware.openfire.multiplex.MultiplexerPacketHandler.route(MultiplexerP acketHandler.java:164)

at org.jivesoftware.openfire.net.MultiplexerStanzaHandler.processRoute(Multiplexer StanzaHandler.java:89)

at org.jivesoftware.openfire.net.MultiplexerStanzaHandler.processUnknowPacket(Mult iplexerStanzaHandler.java:96)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:258)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:703)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:62)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:200)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :266)

/code

GATE-344