Authorization problems

Hi,

I have a problem with only one users.

I have synchronize more than 7000 users, and all of them are working well, but only one specific user face problem when trying to login the openfire server, looking inthe log files (warning) we see the next lines:

2009.11.18 10:33:28 SaslException
javax.security.sasl.SaslException: PLAIN authentication failed [Caused by javax.security.sasl.SaslException: PLAIN: user not authorized: cmcglinc]
at org.jivesoftware.openfire.sasl.SaslServerPlainImpl.evaluateResponse(SaslServerP lainImpl.java:145)
at org.jivesoftware.openfire.net.SASLAuthentication.handle(SASLAuthentication.java :231)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:160)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Caused by: javax.security.sasl.SaslException: PLAIN: user not authorized: cmcglinc
at org.jivesoftware.openfire.sasl.SaslServerPlainImpl.evaluateResponse(SaslServerP lainImpl.java:128)

I check the details of the user, and the account is ok, not locked, and looking like any other account.

Can someone help with this one?

Thanks,

Danns.

Did you try to delete a create again the account? Does it have special characters (non ansi)?