Error Openfire 3.7.1 Presence

Good afternoon,

I did the installation of openfire 3.7.1, mysql database, connected to a active directory hence the groups and users.

Except that when I connect via onscreen spark the User administration sessions appears appear offline presence, I am getting the following error below.

at java.lang.Thread.run(Thread.java:662)

Nested exception:

org.xml.sax.SAXParseException: Premature end of file.

at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.createSAXParseExcep tion(ErrorHandlerWrapper.java:195)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.util.ErrorHandlerWrapper.fatalError(ErrorHan dlerWrapper.java:174)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLErrorReporter.reportError(XMLErrorRe porter.java:388)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLScanner.reportFatalError(XMLScanner. java:1414)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl$PrologDriver.nex t(XMLDocumentScannerImpl.java:1059)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentScannerImpl.next(XMLDocument ScannerImpl.java:648)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLNSDocumentScannerImpl.next(XMLNSDocu mentScannerImpl.java:140)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.impl.XMLDocumentFragmentScannerImpl.scanDocu ment(XMLDocumentFragmentScannerImpl.java:511)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(XML11Config uration.java:808)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XML11Configuration.parse(XML11Config uration.java:737)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.XMLParser.parse(XMLParser.java:119)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.parsers.AbstractSAXParser.parse(AbstractSAXP arser.java:1205)

at com.sun.org.apache.xerces.internal.jaxp.SAXParserImpl$JAXPSAXParser.parse(SAXPa rserImpl.java:522)

at org.dom4j.io.SAXReader.read(SAXReader.java:465)

at org.dom4j.DocumentHelper.parseText(DocumentHelper.java:278)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PresenceManagerImpl.probePresence(PresenceManager Impl.java:368)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.initSession(PresenceUpd ateHandler.java:253)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:151)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:135)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:199)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:149)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:85)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:84)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 355)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:100)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:272)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:194)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:169)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(ThreadPoolExecutor.java: 886)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(ThreadPoolExecutor.java:908)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Thread.java:662)