Exception of mediaproxy

Afer setup openfire3.4.2 and chose the media proxy.I talk to my friend via spark 2.5.8.It work well,but media proxy throw some exception on the log below.Does it means the proxy can’t use?Can you tell me what’s wrong?does it because configuration or code.How to solve this problem?

Thanks very much!!!

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:173)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

2007.12.10 15:08:58 [org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxySession.<init>(MediaProxy Session.java:98)

]

java.net.BindException: Cannot assign requested address: Cannot bind

at java.net.PlainDatagramSocketImpl.bind0(Native Method)

at java.net.PlainDatagramSocketImpl.bind(Unknown Source)

at java.net.DatagramSocket.bind(Unknown Source)

at java.net.DatagramSocket.<init>(Unknown Source)

at java.net.DatagramSocket.<init>(Unknown Source)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxySession.<init>(MediaProxyS ession.java:88)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.RelaySession.<init>(RelaySession.jav a:48)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxy.addRelayAgent(MediaProxy.java:2 04)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxy.addRelayAgent(MediaProxy.java:2 30)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxyService.processIQ(MediaProxyServ ice.java:161)

at org.jivesoftware.openfire.mediaproxy.MediaProxyService.process(MediaProxyServic e.java:133)

at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routePacket(RoutingTableImpl.jav a:234)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:300)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:100)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:67)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:303)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler.java:78)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:268)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:167)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:173)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)