Org.jivesoftware.openfire. nio.ConnectionHandler - ConnectionHandler reports IOException for session

Hello,

We are using openfire’s plugin jinglenode,but fail is:

plese help me!!!!thx

2013.12.12 22:46:15 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - ConnectionHandler reports IOException for session: (SOCKET, R: /125.4.1.2:64845,

/59.188.24.93:5222, S: 0.0.0.0/0.0.0.0:5222)

java.io.IOException: 远程主机强迫关闭了一个现有的连接。

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read0(Native Method)

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.readIntoNativeBuffer(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.SocketChannelImpl.read(Unknown Source)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:218)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:198)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$400(SocketIoProce ssor.java:45)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:485)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

2013.12.12 22:46:15 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - ConnectionHandler reports IOException for session: (SOCKET, R: /125.4.1.2:64845,

/59.188.24.93:5222, S: 0.0.0.0/0.0.0.0:5222)

java.io.IOException: 远程主机强迫关闭了一个现有的连接。

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read0(Native Method)

at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.readIntoNativeBuffer(Unknown Source)

at sun.nio.ch.IOUtil.read(Unknown Source)

at sun.nio.ch.SocketChannelImpl.read(Unknown Source)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.j ava:218)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcesso r.java:198)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$400(SocketIoProce ssor.java:45)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProce ssor.java:485)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

didn’t know java exceptions were thrown in the native language! pretty cool actually.

From my poor google-translator interpretation, it seems that your server is rejecting the connection. Either your server has a firewall blocking it, is on a different IP address, or your system is blocking it.