Problem - ArrayIndexOutOfBoundsException

I have Openfire 3.3.2 with windows2003 and MSSQL server2005. In logs appear errors:

java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:109)

org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callPreviousFilterWrite(Abs tractIoFilterChain.java:445)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.fireFilterWrite(AbstractIo FilterChain.java:436)

at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketSessionImpl.write0(SocketSessionImpl .java:196)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:149)

at org.apache.mina.common.support.BaseIoSession.write(BaseIoSession.java:135)

at org.jivesoftware.openfire.nio.NIOConnection.deliver(NIOConnection.java:209)

at org.jivesoftware.openfire.session.ClientSession.deliver(ClientSession.java:728)

at org.jivesoftware.openfire.session.Session.process(Session.java:281)

at org.jivesoftware.openfire.net.SocketPacketWriteHandler.process(SocketPacketWrit eHandler.java:82)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketDelivererImpl.deliver(PacketDelivererImpl.j ava:48)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PresenceManagerImpl.probePresence(PresenceManager Impl.java:381)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.initSession(PresenceUpd ateHandler.java:205)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:104)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:88)

at org.jivesoftware.openfire.handler.PresenceUpdateHandler.process(PresenceUpdateH andler.java:151)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.handle(PresenceRouter.java:123)

at org.jivesoftware.openfire.PresenceRouter.route(PresenceRouter.java:69)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:75)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processPresence(StanzaHandler.java: 306)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processPresence(ClientStanzaH andler.java:85)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:231)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132)

I’ll be grateful for any information !