Regular org.jivesoftware.openfire. archive.GroupConversationInterceptor.privateMessageRecieved exception

We’re still running 3.7.1 w/ Coherence in production. We’ve been seeing this rolling every minute in error.log on both of our nodes. I cycled everything last night (shut it all down, start up nodes one at a time) and it persists - Perhaps it’s a data issue? We’re running Oracle on the backend.

2013.03.15 09:32:48 org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler - org.jivesoftware.openfire.archive.GroupConversationInterceptor.privateMessageRe cieved(Lorg/xmpp/packet/JID;Lorg/xmpp/packet/JID;Lorg/xmpp/packet/Message;)V

java.lang.AbstractMethodError: org.jivesoftware.openfire.archive.GroupConversationInterceptor.privateMessageRe cieved(Lorg/xmpp/packet/JID;Lorg/xmpp/packet/JID;Lorg/xmpp/packet/Message;)V

at org.jivesoftware.openfire.muc.MUCEventDispatcher.privateMessageRecieved(MUCEven tDispatcher.java:81)

at org.jivesoftware.openfire.muc.spi.LocalMUCRoom.sendPrivatePacket(LocalMUCRoom.j ava:987)

at org.jivesoftware.openfire.muc.spi.LocalMUCUser.process(LocalMUCUser.java:294)

at org.jivesoftware.openfire.muc.spi.LocalMUCUser.process(LocalMUCUser.java:194)

at org.jivesoftware.openfire.muc.spi.MultiUserChatServiceImpl.processPacket(MultiU serChatServiceImpl.java:321)

at org.jivesoftware.openfire.component.InternalComponentManager$RoutableComponents .process(InternalComponentManager.java:587)

at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routeToComponent(RoutingTableImp l.java:352)

at org.jivesoftware.openfire.spi.RoutingTableImpl.routePacket(RoutingTableImpl.jav a:237)

at org.jivesoftware.openfire.MessageRouter.route(MessageRouter.java:105)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:80)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processMessage(StanzaHandler.java:3 73)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processMessage(ClientStanzaHa ndler.java:107)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:227)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:194)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:169)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)

at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)

at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)