SIP Phone Plugin? Getting Errors in the LOG

I’m running Elastix 2.0.1 and Openfire 3.6.4. I have Asterisk-IM successfully installed. And I have the SIP Phone plugin installed on the server and the SPARK client. I get a RegistrationFailed event on Openfire for the user I created. Pretty sure it’s failing due to a recurring error I found in the log.

[java.util.logging.Logger.log(Unknown Source)] Unable to set property ‘channeltype’ to ‘SIP’ on org.asteriskjava.manager.event.RegistryEvent: no setter

This error has been happening every few minutes since I installed the SIP phone plugin. Have no idea how to resolve any of this. If anyone has any ideas, suggestions, questions, comments, etc PLEASE post them so WE can figure this out.

Here is the entire error log. I added a marker and then copied everything out of the error log after the marker and then tried again

2010.09.13 19:59:21 [org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.exceptionCaught(ConnectionHand ler.java:110)]
java.lang.AbstractMethodError
at org.jivesoftware.openfire.event.SessionEventDispatcher.dispatchEvent(SessionEve ntDispatcher.java:79)
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQBindHandler.handleIQ(IQBindHandler.java:148 )
at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:49)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:351)
at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:101)
at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:68)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:319)
at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:284)
at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:176)
at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:133)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:570)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.common.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapter.java:80)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:58)
at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:185)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:299)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:53)
at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:648)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :239)
at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:283)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source)
at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)
at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
2010.09.13 20:00:40 [java.util.logging.Logger.log(Unknown Source)] Unable to set property ‘channeltype’ to ‘SIP’ on org.asteriskjava.manager.event.RegistryEvent: no setter
2010.09.13 20:00:40 [java.util.logging.Logger.log(Unknown Source)] Unable to set property ‘channeltype’ to ‘SIP’ on org.asteriskjava.manager.event.RegistryEvent: no setter