User not showing in Spark

Hey everyone

First of all i use openfire and spark conversation systems in my business.First time i install everythings works good but 2-3 weeks later one of my user say to me no one seeing in my spark client.İt works fine 3 weeks after.İ thinks spark client is have problem and i uninstall client try again.Problem is not solved.Whatever i can’t do anything this friend but 2 weeks later my client and 2 user client is not show anyone.İ add new user and i add spark user in client but not send request in client.

Please help me this problem.İm sorry my english not very good.But i think you understand my problem here is my log in openfire.

Error:

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:417)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1200(DefaultIoFilt erChain.java:47)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:765)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter$ProtocolDecoderOutputImpl.flus h(ProtocolCodecFilter.java:407)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:236)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:417)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1200(DefaultIoFilt erChain.java:47)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:765)

at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterEvent.fire(IoFilterEvent.java:74)

at org.apache.mina.core.session.IoEvent.run(IoEvent.java:63)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Ordere dThreadPoolExecutor.java:769)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTasks(Order edThreadPoolExecutor.java:761)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.run(OrderedThr eadPoolExecutor.java:703)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

2016.04.05 08:44:54 org.jivesoftware.openfire.handler.IQRosterHandler - Internal server error

java.lang.IllegalArgumentException: No enum constant org.xmpp.packet.Roster.Ask.subscr�be

at java.lang.Enum.valueOf(Unknown Source)

at org.xmpp.packet.Roster$Ask.valueOf(Roster.java:430)

at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.getAskStatus(Roster.java:579)

at org.jivesoftware.openfire.roster.Roster.getReset(Roster.java:547)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQRosterHandler.manageRoster(IQRosterHandler. java:189)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQRosterHandler.handleIQ(IQRosterHandler.java :122)

at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:66)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:372)

at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:115)

at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:78)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:342)

at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:99)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:307)

at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:199)

at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:181)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$TailFilter.messageReceive d(DefaultIoFilterChain.java:690)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:417)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1200(DefaultIoFilt erChain.java:47)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:765)

at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterAdapter.messageReceived(IoFilterAdapte r.java:109)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:417)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1200(DefaultIoFilt erChain.java:47)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:765)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter$ProtocolDecoderOutputImpl.flus h(ProtocolCodecFilter.java:407)

at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:236)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.callNextMessageReceived(D efaultIoFilterChain.java:417)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain.access$1200(DefaultIoFilt erChain.java:47)

at org.apache.mina.core.filterchain.DefaultIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceiv ed(DefaultIoFilterChain.java:765)

at org.apache.mina.core.filterchain.IoFilterEvent.fire(IoFilterEvent.java:74)

at org.apache.mina.core.session.IoEvent.run(IoEvent.java:63)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Ordere dThreadPoolExecutor.java:769)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.runTasks(Order edThreadPoolExecutor.java:761)

at org.apache.mina.filter.executor.OrderedThreadPoolExecutor$Worker.run(OrderedThr eadPoolExecutor.java:703)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Thanks to everyone

Anyone help me??

It’s hard to understand what you mean. You can try deleting the profile folder on the problematic client (chat history will be lost):

C:\Users\User\AppData\Roaming\Spark