Why files audit Message log in Openfire something wrong

hi everybody,

In the past I use openfire wiith os:windows 2003 and user log on have 1500 user in the folder auditlog keep log file about 8 files ( jive.audit-xxxxxx-000.log - jive.audit-xxxxxx-008.log) to day so I think completed .

but now I use os:linux and user log on have 3000 user in the folder /opt/openfire/logs auditlog keep log file about 3 files ( jive.audit-xxxxxx-000.log - jive.audit-xxxxxx-002.log) every day. so I thing wrong. Iike write files name nohup.out wrong in folder /opt/openfire/logs.

Files nohup.out sample

software.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:67) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:289) at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:254) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153) at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:703) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:62) at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:200) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.messageReceived(CompressionFilter.java :168) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :266) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:326) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Internal server error
java.lang.NullPointerException: replacement at java.util.regex.Matcher.replaceFirst(Unknown Source) at java.lang.String.replaceFirst(Unknown Source) at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:301) at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.treeWalk(LdapVCardProvid er.java:305) at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider$VCard.getVCard(LdapVCardProvid er.java:282) at org.jivesoftware.openfire.ldap.LdapVCardProvider.loadVCard(LdapVCardProvider.ja va:178) at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getOrLoadVCard(VCardManager.java:1 98) at org.jivesoftware.openfire.vcard.VCardManager.getVCard(VCardManager.java:191) at org.jivesoftware.openfire.handler.IQvCardHandler.handleIQ(IQvCardHandler.java:1 07) at org.jivesoftware.openfire.handler.IQHandler.process(IQHandler.java:48) at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.handle(IQRouter.java:300) at org.jivesoftware.openfire.IQRouter.route(IQRouter.java:104) at org.jivesoftware.openfire.spi.PacketRouterImpl.route(PacketRouterImpl.java:67) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.processIQ(StanzaHandler.java:289) at org.jivesoftware.openfire.net.ClientStanzaHandler.processIQ(ClientStanzaHandler .java:79) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:254) at org.jivesoftware.openfire.net.StanzaHandler.process(StanzaHandler.java:153) at org.jivesoftware.openfire.nio.ConnectionHandler.messageReceived(ConnectionHandl er.java:132) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$TailFilter.messageReceived (AbstractIoFilterChain.java:703) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.codec.support.SimpleProtocolDecoderOutput.flush(SimplePr otocolDecoderOutput.java:62) at org.apache.mina.filter.codec.ProtocolCodecFilter.messageReceived(ProtocolCodecF ilter.java:200) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.CompressionFilter.messageReceived(CompressionFilter.java :168) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.callNextMessageReceived(Ab stractIoFilterChain.java:362) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain.access$1100(AbstractIoFilt erChain.java:54) at org.apache.mina.common.support.AbstractIoFilterChain$EntryImpl$1.messageReceive d(AbstractIoFilterChain.java:800) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter.processEvent(ExecutorFilter.java :266) at org.apache.mina.filter.executor.ExecutorFilter$ProcessEventsRunnable.run(Execut orFilter.java:326) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.runTask(Unknown Source) at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source) at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

file nohup.out to up every day.

Do have audit log working usual ?

If it unusual have solution with problem ??

I use

OS : linux Redhat enterprize core 4

openfire 3.3.2

mysql 5.0.37

Thankyou erverybody.

montrila